Kalau dia tiada, saya terkontang-kanting.

pada september 2014, saya telah mendaftarkan diri ke UNIKL MIIT. masa tu memang fikir masuk U nak fokus dengan belajar je.tak de benda lain dah.masuk UNIKL tanpa kenal dengan sesiapa pun.tiada kawan dari sekolah yang sama.malam selepas pendaftaran cari kawan yang sama UNIKL dari kumpulan fb tingkatan enam je. masa tu baru dapat sorang kawan je.hehee.selepas tamat orentasi, belajar dalam kelas macam biasa.still baru lagi dengan bidang animasi sebab sebelum ni tak pernah ambik lukis-lukis.pada akhir tahun 2014, saya berkenalan dengan classmate yang poyo melalui instagram. dia memang sangat banyak membantu saya dalam membuat kerja-kerja yang telah diberikan oleh pensyarah. ini sebabnya, dia memang pandai dalam bab-bab komputer dan editing. mungkin kalau dia tak de saya terkontang-kanting masa buat kerja.saya sayang dia.
Nurul Mirza Syazwina Binti Rohizat